Fred werkt aan #onlineresultaat

Fred werkt doelgericht en is resultaatgedreven

Werken vanuit een sterke strategie met heldere doelstellingen.

Hoe werkt Fred?

De ASPRO-methodology

Fred hanteert een werkwijze die zorgt voor richting bij het ontwikkelen van een strategie en die houvast biedt tijdens de uitvoering van campagnes: de ASPRO-methodologie. Deze start met een Analyse van de huidige online marketing inspanningen, de positie ten opzichte van de concurrentie en de online zichtbaarheid en vindbaarheid van je B2B organisatie.

Samen bepalen we onze doelstellingen: concreet, realistisch en meetbaar. Dan stellen we een passende Strategie op en worden KPI’s gedefinieerd. Vervolgens gaat Fred aan de slag met het Produceren van relevante content, helpt je actief te zijn op social media en wordt je website beter vindbaar in zoekmachines. Elke maand ontvang je een overzichtelijke Rapportage en zijn er vaste contactmomenten voor informatie-uitwisseling en updates. Zo weet je voortdurend hoe je ervoor staat en kan waar nodig Optimalisatie plaatsvinden.

Online marketing analyse en strategie

Online marketing analyse en strategie

De eerste stappen zijn cruciaal voor succes

Iedere samenwerking begint met het in kaart brengen van jouw B2B organisatie, de doelstellingen, een doelgroepanalyse, de positionering, de huidige communicatie, een website scan en luisteren wat er op social media over je organisatie of branche wordt gezegd. Fred verwerkt deze informatie in een sterke online marketing strategie met heldere doelen.

"Websites optimaliseren, online zichtbaarheid vergroten en werken aan resultaat voor onze klanten."

Referenties

Hoe scoort jouw organisatie online? Check je digitale volwassenheid en online aanwezigheid.

Doe de B2B online marketing scan